Портал Подводного Охотника

ТО та Ремонт підводних рушниць!

Больше
1 год 7 мес. назад #515369 от Захар
Захар создал эту тему: ТО та Ремонт підводних рушниць!
Друзі! Зараз Важкі Часи ! Тому багато Майстрів працюють для Фронту! Мої можливості для Фронту замалі , тому працюю на Вас! Приймаю в ремонт та ТО підводні рушниці ! Київська обл. м.Вишневе Нова Почта № 10 Ковальчук Захар Миколайович ! тел. 050 948 33 54

Бог есть - это очевидно!
Спасибо сказали: сергей

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
1 год 4 мес. назад - 1 год 4 мес. назад #515396 от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Щоб не плодити зайві теми буду викладати в цій Темі свої Думки та Поради з приводу ремонтів підводних рушниць! Дякуючи Магазину *Катранган* , до мене звернулося дуже багато підвохів ! Відмовив тільки власникам РПП , РПО 2 та РПС 3 ! Ці рушниці повинні вже бути в Музеях або перероблені вщент ! Зараз хочу зупинитися на рушниці * Чемпіон* завода * Антей* якій вже більше 30 років ! Підвохи подоставали з Закромів ці рушниці та бажають робити ним ТО ! Не в усіх зберігся Паспорт на цю рушницю , де прописан рекомендований тиск в рушниці 15 - 20 атм ! Діаметр ствола 10 мм ! Тож максимальне зусилля при заряджанні не повинно перебільшувати 20 атм. х 0,785 см.кв. = 15, 7 кг на руку ! Тому є вагомі причини! Ширина шептала 2,8 мм . , зацепна кромка упорної втулки ствола 0,65 мм. , та діаметр вісі шептала 2мм. Все це, та використання Пілотного ( Рухомого) клапана , який дає додаткове навантаження на ствол , робить рушницю небезпечною при перевищенні зусилля заряджання ! Отой запобіжник на спусковому гаку виглядає при цьому геть посміховиськом та надає оманливе відчуття безпеки! Чи можна замінити Пілотний Клапан на нерухомий , та розвантажити шептало ? Так ! Але це потребує додаткових деталей та токарних робіт ! Нерухомий клапан вставляється в стакан задньої заглушки та фіксується штіфтами, а на стволі замінюється задня втулка ! З помилок виробників на мою особисту думку є занадто тонкий проточений ствол в передній частині зі стінкою 0,5мм та посадка ствола в передній заглушці в 0,1 мм ! При закачуванні рушниці поршень просто розвальцовує кінчик ствола на ці 0,1 мм та затирає! Поршень Чемпіона - окрема біда! Сукупність комбінованого титан + капролон поршня із недолугою посадкою гарпуна в ньому призводить до подряпин у стволі , важкому заряджанню , та ще й додатково розвальцовує початок ствола! Поршень та посадку гарпуна в ньому треба міняти першочергово! Бігунок зі стінкою 0,35 мм зовсім ні про що - міняти! Амортизуючу втулку поршня треба вкорочувати та проточувати паз під поршень глибиною 2мм для центровки поршня ! Перепускні отвори в стакані задньої заглушки треба розточити бо вони стоять не в тому місті та можуть сприяти гідрозамку ствола при заряджанні ! Вода в стволі зелінки не рідке явище та + масло = відсутність пострілу при зарядженій гарпуном рушниці! Заряджена рушниця без гарпуна поїде до дому для викручування гермовводу та стравлення тиску! Клапан зовсім без пропилів для виходу тиску та масла з підклапанного простору ! Тож треба робити пропили на тілі клапана ! Розв*язати підклапанний протір з об*ємом ресивера можно просверлюючи два отвори радіальний та перпендикулярно до нього параллельний осі ствола ! Радіальний перекриється зверху ресивером і ми маємо угловий прямокутний вихід клапанного простору в ресівер! Але це вже для майстрів ! Також на * Чемпіонах* невірно вибрано кут шептала під зацеп , що додатково може сприяти самострілу при закачуванні та заряджанні рушниці! Кут повинен бути Прямий! Це теж переробляється та замінюється розташування та форма пружини шептала! Отакий Дарунок - Рушниця * Чемпіон* ! Тож беріть все вище викладене до уваги при Покупці чи Єксплуатації рушниці! Слава Україні!

Бог есть - это очевидно!

Это сообщение содержит прикрепленные изображения.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.

Последнее редактирование: 1 год 4 мес. назад от Захар.
Спасибо сказали: сергей, Leha

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
1 год 3 мес. назад - 1 год 3 мес. назад #515404 от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Продовжую Тему ремонтом рушниці Зелінка Техно ! Мій Вчитель Праці по Зелінках Олексій Заславець виклав дуже стисле відео про ремонт цього Витвора Мистецтва
Тож мені залишається трошки доповнити ! Усі токарні та фрезерні роботи бездоганні ! Товщина стінки передньої частини ствола 0,6мм при внутрішньому діаметрі ствола 10 мм ! Діаметр упорної напайки ствола зовнішній 13,7 мм та довжина упорної частини із шепталом 1,15 мм ! Але отвір в центральній опорі під напайку ствола має діаметр 14,1 мм ! Нескладна математика призводить до реального контакту шептала з напайкою ствола 1,15 - 0,4 = 0,75 мм. При цьому шептало має не прямий кут в зацепі що призводить до вигину ствола ! Продольна подряпина на шепталі свідчить про помилкову геометрію розташування шептала та його вісі! Ніяких продольних подряпин на вірно розташованному шепталі не повинно бути ! Шептало повинно при оберті забезпечувати проміжок між собою та упорною втулкою ствола! На упорній втульці є ледь помітний наклеп по колу та ще й рівномірний! Наклеп звісно від різниці загартованності шептала та упорної втулки! Втулка менш загартована ! Тож в Олексія у відео був протилежний випадок! Звідки рівномірність наклепу? Для рівномірності потрібен постійний оберт ствола при кожній постановці на взвід на якийсь кут! І ось воно Ноу - Хау від Техно - Відкушена просто без розділки кінцівок пружина клапана ! Справа в тому , що при стисненні пружини з*являється обертаючий момент а кінцівкі гострі пружини дають зчеплення з клапаном та тілом задньої заглушки ! Це й призводить до повороту стволу відносно продольної осі на деякий кут ! Люфт різьбового штіфта в клапані 1 мм . Як тільки тиск на пружину слабшає вона проскакує попереднє положення ! Те що нерозділані кінцівкі пружини не дають соосності клапану виробників Техно не бентежить ! Та й дійсно ! Все колись здихає! Зелінка Техно за 9 000 грв що найменше не є Виключенням з цього Правила! Проте у Техно є дуже файний Фантик із руків*ям під копір руків*я Пеленгаса із дрібною відмінністю! Амортизуюча поршень втулка занадто велика ! Нащо така довжина незрозуміло ! Мабуть не дуже вивчали Тему амортизації поршня чи полінувалися внести правки в робочі креслення ! Гідрозамок теж не виключений зі списку можливих неприємностей , бо отвори на стакані клапана не ті та не там ! Передній ріг намотки гарпун-линви не бажано докручувати ще на оберт коли він гойдається , бо він впирається в ствол та клинить його ! Треба ріг викрутити , вкоротити різьбову частину на 1мм а потім поставити на місце та затянути до необхідного положення ! Тож пильнуйте Друзі та вчасно робіть ТО ! Слава Україні!

Бог есть - это очевидно!

Это сообщение содержит прикрепленные изображения.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.

Последнее редактирование: 1 год 3 мес. назад от Захар.
Спасибо сказали: stomatolog, Leha

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
1 год 1 нед. назад - 1 год 1 нед. назад #515423 от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Продовжуємо Тему ремонтом Марес міметік з 11мм. стволом! Якщо Ви не знаєте як розібрати та зібрати вірно рушницю не лінуйтесь зайти в Ютуб ! Бо інакше ціна ремонту буде значно підвищена ! Є певна послідовність роскладання - складання для кожного типу рушниці та кожного виробника! Ось наслідки невмілої розбірки рушниці , коли шток гермовводу 1,5 мм просто зняв стружку з алюмінієвого ствола та зігнувся! При цьому ще й шептало без поршня в зацепі при повороті ствола вперлося в пластикову трубку - ресівер регулятора сили бою та ледь не пробило там отвір! Мені вже доводилося такі отвори глушити в італопневматах бо вже нічого іншого зробити неможливо окрім як повністтю змінювати на нове руків*я! Тому не лінуйтеся заходити в Ютуб або без зайвих вагань несіть чи висилайте рушниці Майстрам по ремонту! Так вийде дешевше!

Бог есть - это очевидно!

Это сообщение содержит прикрепленные изображения.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.

Последнее редактирование: 1 год 1 нед. назад от Захар.
Спасибо сказали: Leha

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
8 мес. 3 нед. назад #515434 от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Продовжуємо Тему Італолайна! Що було у голові конструкторів італолайна коли вони ставили манжету воротнікову на поршень стволів своїх рушниць нам невідомо! Але Тим хто користується цими рушницями зараз неперелівки! Манжетів цих в Україні немає у продажі! Поршнів купити вже з манжетами теж немає де ! Але не все так погано! Якщо манжета не порвана але не тримає тиск , то причина скоріш за все у продольній подряпині на алюмінієвому стволі ! Через подряпину тиск переходить до попереднього О-рінгу на поршні та при цьому манжета перестає притискатися до поверхні ствола усією контактною площиною ! Манжета починає складатися зовсім без тиску ! Тож для початку треба зробити шліфовку ствола а потім підкласти під спідницю манжети О-рінг для преднатягу манжети по стволу! Найкраще для цього використовувати силіконові зелені О-рінги кондиционерщиків! Вони м*які та тоненькі щоб залізти безсоромно манжеті під спідницю! Доречі подряпини на стволі роблять *Дуже Просунуті* користувачі рушниць , які викидають цетруючу шайбу з гарпуна та ставлять модні бігунки без неї! При заряджанні є перекос поршня та він притискається щільно пластиковою частиною до стволу і дряпає його ! Між пластиком поршня та стволом може ще бути пісок!

Бог есть - это очевидно!

Это сообщение содержит прикрепленные изображения.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.

Спасибо сказали: Nikola

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
5 мес. 2 нед. назад - 5 мес. 1 нед. назад #515472 от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Зелінка Техно продовжує *радувати* своїх власників! youtube.com/shorts/gejTMq12Xgs?si=Zj5adorvuqOpZkaE
Чому так сталося? Спочатку ізнос поршня та його О-рінгу ! Потім вода в стволі при заряджанні не мала куди вийти бо отвори в задній заглушці зроблені невірно та сприяють гідро замку! Не дотягувало ствол до постановки на взвід та власник інстинктивно вирішив дотягнути перевищівши зусилля на руків*ї ! Усі Зелінки Техно потрібно доробляти при ТО!

Бог есть - это очевидно!
Последнее редактирование: 5 мес. 1 нед. назад от Захар.

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
4 мес. 3 нед. назад #515482 от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Раніше я вже мав нагоду ремонтувати рушниці *Пінагор* Віталія Скорини ! Доволі надійний механізм зачепу, але просто ніякий демпфер поршня який доводилося переробляти! Нова модіфікація Пінагора набула ще й недолік у зачепі! Шийка грибка поршня гнеться під час здійснення розчеплення із шепталом у верхній точці руху , коли ричаг перекосу стає максимальним, а грибок не має площини для утримування від перекосу! Майстру треба звернути на це увагу!

Бог есть - это очевидно!

Это сообщение содержит прикрепленные изображения.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.

Спасибо сказали: сергей

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
4 мес. 5 дн. назад - 4 мес. 5 дн. назад #515483 от Leha
Leha ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Там крім демфера і зацепа ще є недоліки , колись розбирали його з напарником там була фомлента ми трохи здивувались , через рік у знайомих побачив такеж але у порошковій покрасці замість аноду і вона вся була покоцана, також до лінесбросу багато питань і до зовнішнього вигляду "якесь воно трошки стрьомне" , але воно все ж саме бюджетне серед середньоруких плюс нерж ствол і доволі не малий розгін гарпуна . Його б трохи довести і підмарафетити хай би воно коштувало б дорожче , але б тоді було б поза конкуренцією, ця ніша недорогих середньоруких ружей не занята , відразу йдуть від 5тис і вище , дешевше Пінагора немає нічого, це в задньоруких і Шторм і Пастушка і італопневман, еко, а так якщоб Пінагор трохи вдосконалити він би користувався популярністю я б точно собі такого взяв.
Последнее редактирование: 4 мес. 5 дн. назад от Leha.
Спасибо сказали: Захар

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
4 мес. 5 дн. назад #515484 от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!

Leha пишет: Там крім демфера і зацепа ще є недоліки , колись розбирали його з напарником там була фомлента ми трохи здивувались , через рік у знайомих побачив такеж але у порошковій покрасці замість аноду і вона вся була покоцана, також до лінесбросу багато питань і до зовнішнього вигляду "якесь воно трошки стрьомне" , але воно все ж саме бюджетне серед середньоруких плюс нерж ствол і доволі не малий розгін гарпуна . Його б трохи довести і підмарафетити хай би воно коштувало б дорожче , але б тоді було б поза конкуренцією, ця ніша недорогих середньоруких ружей не занята , відразу йдуть від 5тис і вище , дешевше Пінагора немає нічого, це в задньоруких і Шторм і Пастушка і італопневман, еко, а так якщоб Пінагор трохи вдосконалити він би користувався популярністю я б точно собі такого взяв.

Так! Я теж звернув увагу на фумстрічку під кільцями в заглушках , але не зрозумів чи то Віталій ставив чи то Господар рушниці ! Там потрібно лише було зробити ширше проточку під О-рінг та поставити інший О - рінг ! Рушниця Сира ! Треба багато ще Майстру доробляти!

Бог есть - это очевидно!
Спасибо сказали: владимир продан(BigSerpent), сергей, Leha

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
2 нед. 10 мин. назад #515501 от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
За багато років ремонтів та обслуговування підводних рушниць нарешті зустрів одну з орігінальних Омер Темпест зроблену ще по першіх кресленнях италопневматів ! Ота чорна пластикова пімпочка центрує хвостовик поршня при постановці на взвод ! Верхньою частиною пімпочка впирається в пластик руків*я !

Бог есть - это очевидно!

Это сообщение содержит прикрепленные изображения.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Модераторы: ЗахарKuz_LexusДенис Береговой
Время создания страницы: 0.155 секунд

Случайные объявления

4 hc_pro_grid.jpg
Ласты Mares Avanti HC Pro - Новинка, модель...
18597 Просмотров
5 razor_pro_grid.jpg
Ласти Razor, Razor PRO Mares Ласты RAZOR PRO,...
19044 Просмотров
2 dual_snorkel_black2_grid.jpg
Трубка Dual  Трубка выполнена из монолитного...
18413 Просмотров
1 equator_grid.jpg
Боты из неопрена Mares Equator 2mm Легкие,...
18690 Просмотров