Вход по социальной сети - это моментальная регистраци и активация аккаунта.
Без ввода логина и пароля, без подтверждения почты.
Просто нажатием кнопки Facebook или др.
Захар создал эту тему: ТО та Ремонт підводних рушниць!
Друзі! Зараз Важкі Часи ! Тому багато Майстрів працюють для Фронту! Мої можливості для Фронту замалі , тому працюю на Вас! Приймаю в ремонт та ТО підводні рушниці ! Київська обл. м.Вишневе Нова Почта № 10 Ковальчук Захар Миколайович ! тел. 050 948 33 54
Бог есть - это очевидно!
Спасибо сказали: сергей
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
2 года 3 нед. назад - 2 года 3 нед. назад#515396от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Щоб не плодити зайві теми буду викладати в цій Темі свої Думки та Поради з приводу ремонтів підводних рушниць! Дякуючи Магазину *Катранган* , до мене звернулося дуже багато підвохів ! Відмовив тільки власникам РПП , РПО 2 та РПС 3 ! Ці рушниці повинні вже бути в Музеях або перероблені вщент ! Зараз хочу зупинитися на рушниці * Чемпіон* завода * Антей* якій вже більше 30 років ! Підвохи подоставали з Закромів ці рушниці та бажають робити ним ТО ! Не в усіх зберігся Паспорт на цю рушницю , де прописан рекомендований тиск в рушниці 15 - 20 атм ! Діаметр ствола 10 мм ! Тож максимальне зусилля при заряджанні не повинно перебільшувати 20 атм. х 0,785 см.кв. = 15, 7 кг на руку ! Тому є вагомі причини! Ширина шептала 2,8 мм . , зацепна кромка упорної втулки ствола 0,65 мм. , та діаметр вісі шептала 2мм. Все це, та використання Пілотного ( Рухомого) клапана , який дає додаткове навантаження на ствол , робить рушницю небезпечною при перевищенні зусилля заряджання ! Отой запобіжник на спусковому гаку виглядає при цьому геть посміховиськом та надає оманливе відчуття безпеки! Чи можна замінити Пілотний Клапан на нерухомий , та розвантажити шептало ? Так ! Але це потребує додаткових деталей та токарних робіт ! Нерухомий клапан вставляється в стакан задньої заглушки та фіксується штіфтами, а на стволі замінюється задня втулка ! З помилок виробників на мою особисту думку є занадто тонкий проточений ствол в передній частині зі стінкою 0,5мм та посадка ствола в передній заглушці в 0,1 мм ! При закачуванні рушниці поршень просто розвальцовує кінчик ствола на ці 0,1 мм та затирає! Поршень Чемпіона - окрема біда! Сукупність комбінованого титан + капролон поршня із недолугою посадкою гарпуна в ньому призводить до подряпин у стволі , важкому заряджанню , та ще й додатково розвальцовує початок ствола! Поршень та посадку гарпуна в ньому треба міняти першочергово! Бігунок зі стінкою 0,35 мм зовсім ні про що - міняти! Амортизуючу втулку поршня треба вкорочувати та проточувати паз під поршень глибиною 2мм для центровки поршня ! Перепускні отвори в стакані задньої заглушки треба розточити бо вони стоять не в тому місті та можуть сприяти гідрозамку ствола при заряджанні ! Вода в стволі зелінки не рідке явище та + масло = відсутність пострілу при зарядженій гарпуном рушниці! Заряджена рушниця без гарпуна поїде до дому для викручування гермовводу та стравлення тиску! Клапан зовсім без пропилів для виходу тиску та масла з підклапанного простору ! Тож треба робити пропили на тілі клапана ! Розв*язати підклапанний протір з об*ємом ресивера можно просверлюючи два отвори радіальний та перпендикулярно до нього параллельний осі ствола ! Радіальний перекриється зверху ресивером і ми маємо угловий прямокутний вихід клапанного простору в ресівер! Але це вже для майстрів ! Також на * Чемпіонах* невірно вибрано кут шептала під зацеп , що додатково може сприяти самострілу при закачуванні та заряджанні рушниці! Кут повинен бути Прямий! Це теж переробляється та замінюється розташування та форма пружини шептала! Отакий Дарунок - Рушниця * Чемпіон* ! Тож беріть все вище викладене до уваги при Покупці чи Єксплуатації рушниці! Слава Україні!
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Последнее редактирование: 2 года 3 нед. назад от Захар.
Спасибо сказали: сергей, Leha
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
2 года 2 нед. назад - 2 года 2 нед. назад#515404от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Продовжую Тему ремонтом рушниці Зелінка Техно ! Мій Вчитель Праці по Зелінках Олексій Заславець виклав дуже стисле відео про ремонт цього Витвора Мистецтва Тож мені залишається трошки доповнити ! Усі токарні та фрезерні роботи бездоганні ! Товщина стінки передньої частини ствола 0,6мм при внутрішньому діаметрі ствола 10 мм ! Діаметр упорної напайки ствола зовнішній 13,7 мм та довжина упорної частини із шепталом 1,15 мм ! Але отвір в центральній опорі під напайку ствола має діаметр 14,1 мм ! Нескладна математика призводить до реального контакту шептала з напайкою ствола 1,15 - 0,4 = 0,75 мм. При цьому шептало має не прямий кут в зацепі що призводить до вигину ствола ! Продольна подряпина на шепталі свідчить про помилкову геометрію розташування шептала та його вісі! Ніяких продольних подряпин на вірно розташованному шепталі не повинно бути ! Шептало повинно при оберті забезпечувати проміжок між собою та упорною втулкою ствола! На упорній втульці є ледь помітний наклеп по колу та ще й рівномірний! Наклеп звісно від різниці загартованності шептала та упорної втулки! Втулка менш загартована ! Тож в Олексія у відео був протилежний випадок! Звідки рівномірність наклепу? Для рівномірності потрібен постійний оберт ствола при кожній постановці на взвід на якийсь кут! І ось воно Ноу - Хау від Техно - Відкушена просто без розділки кінцівок пружина клапана ! Справа в тому , що при стисненні пружини з*являється обертаючий момент а кінцівкі гострі пружини дають зчеплення з клапаном та тілом задньої заглушки ! Це й призводить до повороту стволу відносно продольної осі на деякий кут ! Люфт різьбового штіфта в клапані 1 мм . Як тільки тиск на пружину слабшає вона проскакує попереднє положення ! Те що нерозділані кінцівкі пружини не дають соосності клапану виробників Техно не бентежить ! Та й дійсно ! Все колись здихає! Зелінка Техно за 9 000 грв що найменше не є Виключенням з цього Правила! Проте у Техно є дуже файний Фантик із руків*ям під копір руків*я Пеленгаса із дрібною відмінністю! Амортизуюча поршень втулка занадто велика ! Нащо така довжина незрозуміло ! Мабуть не дуже вивчали Тему амортизації поршня чи полінувалися внести правки в робочі креслення ! Гідрозамок теж не виключений зі списку можливих неприємностей , бо отвори на стакані клапана не ті та не там ! Передній ріг намотки гарпун-линви не бажано докручувати ще на оберт коли він гойдається , бо він впирається в ствол та клинить його ! Треба ріг викрутити , вкоротити різьбову частину на 1мм а потім поставити на місце та затянути до необхідного положення ! Тож пильнуйте Друзі та вчасно робіть ТО ! Слава Україні!
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Последнее редактирование: 2 года 2 нед. назад от Захар.
Спасибо сказали: stomatolog, Leha
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
1 год 9 мес. назад - 1 год 9 мес. назад#515423от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Продовжуємо Тему ремонтом Марес міметік з 11мм. стволом! Якщо Ви не знаєте як розібрати та зібрати вірно рушницю не лінуйтесь зайти в Ютуб ! Бо інакше ціна ремонту буде значно підвищена ! Є певна послідовність роскладання - складання для кожного типу рушниці та кожного виробника! Ось наслідки невмілої розбірки рушниці , коли шток гермовводу 1,5 мм просто зняв стружку з алюмінієвого ствола та зігнувся! При цьому ще й шептало без поршня в зацепі при повороті ствола вперлося в пластикову трубку - ресівер регулятора сили бою та ледь не пробило там отвір! Мені вже доводилося такі отвори глушити в італопневматах бо вже нічого іншого зробити неможливо окрім як повністтю змінювати на нове руків*я! Тому не лінуйтеся заходити в Ютуб або без зайвих вагань несіть чи висилайте рушниці Майстрам по ремонту! Так вийде дешевше!
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Последнее редактирование: 1 год 9 мес. назад от Захар.
Спасибо сказали: Leha
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Продовжуємо Тему Італолайна! Що було у голові конструкторів італолайна коли вони ставили манжету воротнікову на поршень стволів своїх рушниць нам невідомо! Але Тим хто користується цими рушницями зараз неперелівки! Манжетів цих в Україні немає у продажі! Поршнів купити вже з манжетами теж немає де ! Але не все так погано! Якщо манжета не порвана але не тримає тиск , то причина скоріш за все у продольній подряпині на алюмінієвому стволі ! Через подряпину тиск переходить до попереднього О-рінгу на поршні та при цьому манжета перестає притискатися до поверхні ствола усією контактною площиною ! Манжета починає складатися зовсім без тиску ! Тож для початку треба зробити шліфовку ствола а потім підкласти під спідницю манжети О-рінг для преднатягу манжети по стволу! Найкраще для цього використовувати силіконові зелені О-рінги кондиционерщиків! Вони м*які та тоненькі щоб залізти безсоромно манжеті під спідницю! Доречі подряпини на стволі роблять *Дуже Просунуті* користувачі рушниць , які викидають цетруючу шайбу з гарпуна та ставлять модні бігунки без неї! При заряджанні є перекос поршня та він притискається щільно пластиковою частиною до стволу і дряпає його ! Між пластиком поршня та стволом може ще бути пісок!
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Спасибо сказали: Nikola
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
1 год 2 мес. назад - 1 год 2 мес. назад#515472от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Зелінка Техно продовжує *радувати* своїх власників!
youtube.com/shorts/gejTMq12Xgs?si=Zj5adorvuqOpZkaE
Чому так сталося? Спочатку ізнос поршня та його О-рінгу ! Потім вода в стволі при заряджанні не мала куди вийти бо отвори в задній заглушці зроблені невірно та сприяють гідро замку! Не дотягувало ствол до постановки на взвід та власник інстинктивно вирішив дотягнути перевищівши зусилля на руків*ї ! Усі Зелінки Техно потрібно доробляти при ТО!
Бог есть - это очевидно!
Последнее редактирование: 1 год 2 мес. назад от Захар.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Раніше я вже мав нагоду ремонтувати рушниці *Пінагор* Віталія Скорини ! Доволі надійний механізм зачепу, але просто ніякий демпфер поршня який доводилося переробляти! Нова модіфікація Пінагора набула ще й недолік у зачепі! Шийка грибка поршня гнеться під час здійснення розчеплення із шепталом у верхній точці руху , коли ричаг перекосу стає максимальним, а грибок не має площини для утримування від перекосу! Майстру треба звернути на це увагу!
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Спасибо сказали: сергей
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
1 год 3 нед. назад - 1 год 3 нед. назад#515483от Leha
Leha ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Там крім демфера і зацепа ще є недоліки , колись розбирали його з напарником там була фомлента ми трохи здивувались , через рік у знайомих побачив такеж але у порошковій покрасці замість аноду і вона вся була покоцана, також до лінесбросу багато питань і до зовнішнього вигляду "якесь воно трошки стрьомне" , але воно все ж саме бюджетне серед середньоруких плюс нерж ствол і доволі не малий розгін гарпуна . Його б трохи довести і підмарафетити хай би воно коштувало б дорожче , але б тоді було б поза конкуренцією, ця ніша недорогих середньоруких ружей не занята , відразу йдуть від 5тис і вище , дешевше Пінагора немає нічого, це в задньоруких і Шторм і Пастушка і італопневман, еко, а так якщоб Пінагор трохи вдосконалити він би користувався популярністю я б точно собі такого взяв.
Последнее редактирование: 1 год 3 нед. назад от Leha.
Спасибо сказали: Захар
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Leha пишет: Там крім демфера і зацепа ще є недоліки , колись розбирали його з напарником там була фомлента ми трохи здивувались , через рік у знайомих побачив такеж але у порошковій покрасці замість аноду і вона вся була покоцана, також до лінесбросу багато питань і до зовнішнього вигляду "якесь воно трошки стрьомне" , але воно все ж саме бюджетне серед середньоруких плюс нерж ствол і доволі не малий розгін гарпуна . Його б трохи довести і підмарафетити хай би воно коштувало б дорожче , але б тоді було б поза конкуренцією, ця ніша недорогих середньоруких ружей не занята , відразу йдуть від 5тис і вище , дешевше Пінагора немає нічого, це в задньоруких і Шторм і Пастушка і італопневман, еко, а так якщоб Пінагор трохи вдосконалити він би користувався популярністю я б точно собі такого взяв.
Так! Я теж звернув увагу на фумстрічку під кільцями в заглушках , але не зрозумів чи то Віталій ставив чи то Господар рушниці ! Там потрібно лише було зробити ширше проточку під О-рінг та поставити інший О - рінг ! Рушниця Сира ! Треба багато ще Майстру доробляти!
Бог есть - это очевидно!
Спасибо сказали: владимир продан(BigSerpent), сергей, Leha
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
За багато років ремонтів та обслуговування підводних рушниць нарешті зустрів одну з орігінальних Омер Темпест зроблену ще по першіх кресленнях италопневматів ! Ота чорна пластикова пімпочка центрує хвостовик поршня при постановці на взвод ! Верхньою частиною пімпочка впирається в пластик руків*я !
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Спасибо сказали: gapon77, Leha
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Увага Усім Власникам зелінки *Техно*! Виробник зелінки ставить ржавіючу пружину клапана , що може призвести до неприємних наслідків ! Негайно усі рушниці несіть на ТО до Майстрів на заміну цієї пружини! Рушниці 7 років ! Пружина згнила , розсипалася та заклинила клапан при пострілі ! Наслідок - 1. ствол не пішов до кінця в надульник бо мала сила відштовхування клапана а сила тиску на ствол в атмосферу мала завдяки проточці передньої частини ствола до 11,2 мм по поверхні ; 2. Ствол не зміг сховати шток линескиду до моменту виходу гарпуна з надульника та линь гарпуна зігнув шток линескиду! Полумісяць штока линескиду в усіх зелінках Техно при заряджанні та закачуванні наповзає на 1мм на стакан клапана , що гне шток та призводить до швидкого відпрацювання О-рінгу штока ! Велике прохання не пхати в рушниці ваші саморобні гарпуни ! Дійшло вже до безглуздя зі сваркою хвостовика на гарпуні та ще й при бігунку з гідротормозом ! На фото видно як прийшло і як повинно бути! Якщо Ви вирішили користуватися 7мм гарпунами після 8мм гарпунів то закажіть у Майстра нову амортизаційну втулку з прохідним отвором під 8мм хвостовик ! 7мм гарпун розганяється швидше , тож і кінетична єнергія поршня буде більше та він буде в старій втулці амортизатора під 8 мм гарпун бистріше розклепуватися! Нова втулка дає можливість збільшити площу удару поршня ! Будьмо!
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Дурний пройде повз - Розумний зробить висновки! Вже давно назріла тема вироблення різними Майстрами Зелінок линескидів! Хвантики навчилися робити майже усі , а от до линескидів не доходять руки у більшості! Не важливо що стоїть на кінці штоку , півмісяць чи просто різьбова шайба! Важливо яке плече утворює шток при посадці на втулку ствола! Посадка ствола в стакані клапана 0,2 мм , сила яку утворює тиск на шток линескида та плече притискають втулку ствола до стінки стакана клапана та збільшують силу тертя , що дорівнює коєфіцієнту тертя пари помножену на силу притискання! Для титанових зелінок це дуже важливий фактор! Сила реакції опори має вектор протилежний силі притискання та в деяких випадках при збільшенні тиску в рушниці призводить до виходу півмісяця чи різьбової шайби з зачепу із втулкою ствола! Спроби вирішити цю проблему робив Андрій Фалєєв , але трошки не доробив , бо втулка на стволі в яку входить шток линескида мала малу довжину контакта із стволом ( повинно бути для центровки не менше діаметра наружного ствола) ! Тому на мій погляд на сьогодні найкращим рішенням є линескид Юрія Гориславця в тандемі із пластиковою втулкою в стакані клапана , що дає мінімальний зазор на посадку втулки ствола ! Шток лежить на втулці ствола тому є лише мінімальне плече для сили тиску на шток! Будьмо!
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
На Мій погляд вже назріла необхідність поговорити про титанові бігунки на гарпунах , що увійшли вже в Моду у підводних мисливців ! По перше титан є дуже фрікционний метал що при перекосі посадки дає потужний опір на сковзання ! Ідеальні рівні гарпуни ми маємо до першого полювання ! Далі вмикаються фактори підвищенного зусилля заряджання , довжини гарпуна , ступені загартованності гарпунів , зазорів посадок бігунків на гарпунах та бігунків в надульниках , а також манери заряджання гарпунів у рушниці двома чи однією рукою! Загартовані гарпуни при великих нагрузках гнуться по великому радіусу . що дозволяє до якоїсь межі бігунку ходити вздовж гарпуна без суттєвих ускладнень навіть при посадці на гарпун у 0,2 мм! Якщо ж гарпун сирий то радіуси кривизни гарпуна вже не дають змоги бігунку нормально робити та він клинить , що спричиняє певний дискомфорт на полюванні ! Тож по перше є
треба частіше звертати увагу на рівність гарпуна та звертатися до Майстра із токарним верстатом для ріхтування ! По друге посадку бігунка на гарпуні краще робити в 0,3мм. ! По третє титанові бігунки з гідрогальмом можуть відкручувати хвостовики гарпунів і треба дивитися за тугою посадкою останніх на різьбі гарпунів! Ну і на останок ! Зважаючи на усі перелічені * Переваги* титанових бігунків , чи варто взагалі їх використовувати мисливцям , які дуже потужно заряджають свої рушниці? Для таких мисливців на мій погляд краще використовувати бігунки із нержавіючої сталі , які можуть мати навіть менше вагу за титанові але мають перевагу у сковзанні по гарпуну ! Я користуюсь та роблю для клієнтів бігунки з нержавійки по схемі Сергія Єрмоленка ( ЄСК) з нержавіючої трубки облегшуючи ще отворами ! Вирішувати чим користуватися Вам ! Будьмо!
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Спасибо сказали: Leha
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Нарешті я дочекався приходу в ремонт зелінки Пеленгас ! Сракорукі майстри Пеленгаса на чолі із *Видатним Конструктором* чунюкіним нічого кращого не придумали злямзити цього разу . аніж зробити амортизуючу втулку поршня аля *Чемпіон* Отвір у надульнику під втулку 12,6мм ! Втулка туди просто запресована та резинки на ній не робили зовсім! Внутрішній діаметр втулки під прохід хвостовика гарпуна 9,1мм! Тож товщина стінки втулки 1,75мм . ! Це там де 1мм. досить із запасом! При величезній довжині втулки зайва вага робить її гарною наковальнею для розклепу поршнів ! Але запресувавши втулку у надульник це вже й немає значення! Не склалося у Пеленгаса із посадками ні втулок , ні резинок , ні пружин клапанів ,що клинять клапан, ні із конструкцією закачно -стравлювального клапана! Тож під гарним Хвантиком на Вас чекає лайно!
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Последнее редактирование: 2 мес. 4 дн. назад от Захар.
Спасибо сказали: Leha
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
1 мес. 3 дн. назад - 4 нед. 1 день назад#515558от Захар
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Знову Марес з 11 мм стволом! Итальяшкі перенесли виробництво рушниць у Китай , що позначилось на якості ! Насамперед це якість пластику з якого зроблено руків*я ! Він м*який як пластелін і впершу чергу ствол при розборці - зборці злизує упорні виступи для стопору від провернення ствола по своїй вісі! Далі починаються танці з бубном! Щоб розібрати та зібрати рушницю потрібно буде постійно викручувати та закручувати різьбову втулку штока спускового гачка з різьбою М10 х 1 та довжиною різьби 6мм, для контролю положення шептала , що призведе до злизування різьби в пластеліні та потреби нарізати нову різьбу М12 х 1 ! Щоб ви розуміли складність цієї роботи то різьбу я нарізав утримуючи метчік пальцями без воротка , щоб не зірвати ! Різьба не прохідна , а упорна ! Через декілька розбірок - збірок рушниці злиже й цю різьбу бо дива не буде і пластелін не затвердіє.! Більше місця для такої втулки з більшим розміром немає в руків*ї та рушниця автоматично стає мотлохом для есперіментів! До речі в італо- лайні дуже часто зустрічається заклинення шаріка клапана у пластиковій втулці пружини клапана ! Не купляйте лайно!
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Последнее редактирование: 4 нед. 1 день назад от Захар.
Спасибо сказали: Leha
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Тема линескида зелінки має продовження абсолютним злом від Майстра , який впізнає себе ! Помилки нажаль роблять багато , але тільки справжні Майстри визнають свої помилки! Таке виконання штока з півмісяцем шарнірне призводить до перекосу штока та затиру в отворі задньої заглушки , яка ще й зроблена з титану ! При розбиранні рушниці можливо зігнути шток , якщо не подавати весь ствол поступово до задньої заглушки при її відкручуванні ! До речі ще й клапан нерухомий тож затир штока линескида тормозить ствол при пострілі! Помилка виліковна але потребує нових токарних та слюсарних робіт!
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Спасибо сказали: Leha
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Захар ответил в теме ТО та Ремонт підводних рушниць!
Продовжуючи Тему помилок Майстрів зелінок з нерухомим клапаном показую як не треба робити клапан на задній втулці ствола і як треба! Шлангові клапана можуть робити роками поки резина шлангу не вийде із строю в наслідок старіння ! Але для цього потрібно робити не один отвір 0,8 - 1 мм во втулці ствола а декілька ! Один отвір добре робить при постановці ствола на взвод , але при закачці рушниці повітрям ми маємо так званий * Вогняний Поршень* що зазвичай застосовують туристи при розпалюванні багатть ! При стисканні повітря розігрівається до високих температур та через малий отвір пропалює резину шланга клапана ! Щоб уникнути цього треба робити більше отворів тоді спротив проходженню повітря через отвори в ресивер буде менше та температура повітря нижче ! Щоб зовсім уникнути проблеми краще використовувати клапан як на Тарпоні Олексія Заславця з трапецеїдальними канавками в які лягає О - рінг ! Взагалі закачка рушниці призводить до нагріву ствола та рекомендую робити по 30 качків з перепочинком на 5 - 10 хвилин ! Це подовжить срок служби О-рінга поршня та менше засмітить відходами резини О-рінга поршня рушницю всередині ! Будьмо!
Бог есть - это очевидно!
Это сообщение содержит прикрепленные изображения. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.
Спасибо сказали: Leha, Georgich
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.